ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 
سلام
موفق باشيد. خوانديم

سلام عليكم

ايام عرفه رو تبريك مي گم خدمتتون

يك بار ديگه هم قبلا كامنت گذاشته بودم در اين زمينه كه آنتي فمنيستي به خانم بودنش هست كه جذاب و خواندنيه و الا جماعت مردان كه در طول تاريخ آنتي فمنيست بودند.

فكر مي كنم اگر تارنوشته ها از خانم هاي محترم باشه معقولانه تر خواهد بود.

+ مظاهري  

سلام وبلاگ خوبي بود

مؤيد باشيد.

+ مهسا  

سلام

خانم نگار خرسند

من با اينكه يك زنم ولي يك عقيده دارم و اين عقيده باعث شده تا در زندگي همه چيز داشته باشم كه بهترينش خوشبختي با شوهرمه و تمام خانوادم. و شايد هم بعضي بگويند دي درست و حسابي ندارم ولي در زندگي خودم همه چيز حتي خمس دادن و امر به معروف و ... را رعايت مي كنم

اون عقيدم هم اينه كه حد اقل و حد يقينيش امام علي بيشتر از من مي فهميده وقتي كه مي فرمايد زن ناقص العقل است چرا با يد هي ژي تفسيرش باشيم و خودمونو اذيت كنيم و نشون بديم كه از همه ي خردها سر هستيم البته شايد از بعضيشون سر باشيم بعدشم مني 7 روز از هر ماهم خون به مغزم نمي رسه و حالم و ذهنم و ظاهرم تغيير مي كنه بطوري خدا ميگه خيلي از كار ها انجام ده و حتي بعضي كار ها رو حرام هم كرده ؛ چرابايد خودم را با مردي كه اين طور نيست مساوي بدونم .

مهمتر از من كارهايي برمي ياد كه از هيچ مردي ساخته نيست مثل حاملگي و دردي مقياسي براي انواع دردهاي ديگه شده به نام درد زايمان و لطافتي كه خدا به من داده كه لطيف ترين نعمت ها و لطايف دينش رو مي فهمم و راحت تر از مردها مي تونم به مقامات معنوي با زحمت كمتري برسم ( باوتون نمي شه امتحان كنيد )

حالا با اين همه تفاوت گوناگون و جالب چرا بايد به تفاوت هاي حقوقي كه به درد دنياي من مي خوره حساس باشم در ضمن همسرم مي تونه اين به اصطلاح كاستي هاي دنيايي رو پر كنه مثل ارث و خيلي چيز ها .

من اين عقيده را به تمام شاگردانم سر كلاس مي گم و اونها هم كه گوش مي كنند مثل خودم در تمام زندگيشون خوشبخت هستند و حاشيه اي به نام اختلاف زن و مرد ندارند با اينكه در جو فيمينيستي دانشگاه هم درس خوندند.

اگر نظرتون رو در مورد اين عقيده برام بفرستيد خوشحال مي شم واز هم وقت شد خوشحال مي شم كمكتون كنم

خدا نگهدار

سلام

احساس مي كنم حالا حالا ها با هم كار داريم

موافقين؟

با سلام خدمت جناب ارجمندي اولاً از بذيل توجه شما به اين وب کمال تشکر را دارم. دوماً از مطالب زيباي حضرتعالي استفاده مبرم . سوماً مدتي من وقت ندارم تا در اينجا مطلب بزنم لطفاً شما جور من را هم بکشيد. براي يک کار خيلي مهم مدتي اينجا را ترک ميکنم برايم دعا کنيد.
 <      1   2