سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خود را نشناسد، به غیر خود نادانتر باشد . [امام علی علیه السلام]

تار نگاشت های آنتی فمینیستی ؟!


به نام خدایی که زن سوره ی لطف اوست

 تاریخچه ی بی منطق  و فکر حرف زدن  و ادعا داشتن، کم و کوتاه نیست و به زمان ما هم ختم نمی شود. وقتی پیامبر ما مبعوث شد عده ای تقاضای معجزه کردند و از ایشان در خواست کردند که درختی که با آنها فاصله داشت را کنارشان بیاورد و رسول چنین کرد بعد گفتند حالا اگر راست می گویی به درخت دستور بده سر جایش برگردد و پیامبر چنین کرد و باز گفتند حالا بگو نصف درخت جلو بیاید و نصف دیگر آن همانجا باقی بماند و رسول چنین کرد و...... بعد از این همه معجزه آخر کار آن عده ی جاهل به هم می گفتند عجب ساحری است این مرد!!!! حکایت این مردمان بی خرد و پر مدعا دل آن رسول عشق را نیز بدرد می آورد تا جایی که خدا او را دلداری میداد!"طاها ما انزلنا علیک القرآن لتشقی"

و حال ابنا آن مردمان بی خرد در قیافه های جدید بر دین نبی خرده می گیرند ... منافقانی که رسول مساجدشان را ویران ساخت حالا  خود را زیر عبای شیوخ ساده لوح ذلیلانه بر درخت تنومند دین نبوی تبر میزنند! این عده  نه به عقل اعتقاد دارند نه به وحی !آنقدر که در جایی برای مذهبی ها حکم یک مرجع را که در شرایط و ضوابط خاص صادر کرده را می آورند  و در جای دیگر  با آیات صریح و روشن کلام الله به مخالفت بر می خیزند! یک سر به مجامع روحانیون و محققین حوزه میزنند واز آنجا سری هم به هلند و انگلستان و فرانسه و کانادا و مجامع ضد اسلامی آنها می زنند و خود را متعهد بر اصول سکولاریزم میدانند.

معتقدین به اسلام ناب محمدی را بخاطر عدول نکردن از اصول عقلانی و اخلاقی در مجامعشان ملقب به محجر و فاشیست و متعصب می شوند اما بواقع  تعصب های بیجا وپافشاری بر سخنان بدون دلیل عقلانی آنها را تبدیل به مدل کاملی از فاشیسم و تحجر میکند که ظاهر روشنفکرشان هم مانع لو رفتن چهره ی مخوفشان نمی شود.  در فضای بشدت سیاسی حال حاضر دیگر میلی به دست بردن به قلم باقی نمی ماند اما گاه تقدیر طور دیگری می خواهد. چند ماه پیش بود که در سایت روزنا مقاله ای در باب حقوق زنان به قلم خانم ش.ص که معرف خیلی ها هستند انتشار یافت ، در این مقاله نگارنده برای قبولاندن سخنان و مواضعش بسیار تاکید بر استفاده از ارجاع به حکم مراجع دینی و... داشت و اگر درست در خاطر داشته باشم اساس استدلالت مقاله فوق ذکر نیز فتاوای  برخی علما بود. اما 25 بهمن ماه در سایتها از این روزنامه نگار متعهد مقاله ای در یک سایت متعلق به فمینیستها منتشر شد که به بررسی علت قرار نگرفتن  نفی و رد حجاب از سوی جنبش های جدید زنا ن فمینیست در داخل پرداخته بود.پس از مطاله ان توجه به چند نکته در مورد این مقاله و سایر فعالیت های آنها بسیار جالب خواهد بود.

1.فرار از بحث فلسفی و پایه ای در مورد حجاب  و حقوق زنان در کمپین ها.یعنی مبارزه برای چیزی  که به حقانیت عقلانی آن ایمان ندارند.

2. نفاق و دو رویی در گفتار و عملکرد.(تا حالا استدلال های فقهی!! این نویسنده رو توی نشریات زنجیره ای حال حاضر خوندید؟)

3. بزرگ نمایی قدرت خود و استفاده از تکنیکهای جنگ روانی

4 بیرون ریختن عقده های درونی خویش( استدلال برای یک زن و دو شوهر از افاضات این نویسندس!!!)

5.  کدام حقوق زنان!!

6.توهم و دشمن سازی برای  حقوق زنان

7. منتقد اما فراری از نقد

8.گدایی برای تفکر(توی مقاله بوضوح اشاره شده)

9. ناتوانی در انکار اعتقادات مذهبی زنانی ایرانی حتی در درون جنبشهای ساختگی خودشان

10 نتایج این گونه تفکر آزموده شده در غرب( این رو باید توی مطالب قبلی همین جا بخونید)

11. عدم توانایی در مبارزه با فطرت پاک  بشری

12.توهین به شان زنان و دختران

13.اعتراف ضمنی به  نداشتن عقبه فکری برای یک جنبش در ایران!!! 

                          

 



محمود ارجمندی ::: یکشنبه 86/11/28::: ساعت 6:29 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 13
کل بازدید :111965
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : نگار خرسند::N.Khorsand[19]
نویسندگان وبلاگ :
محمود ارجمندی
محمود ارجمندی (@)[8]

عباس سرشته
عباس سرشته (@)[8]


تار نگاشت و تار نگار در ظاهر این ادبیات جای وبلاگ آمده و باطن اش با خدا... این یک تار نگاشت ضد فمینیستی است...تا بعد!!! The feminist just to try to show the girl & woman look like a doll and I try to say that it is wrong and the islam say to us to be a best person and I tell you the islam say what!
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<